Matí de protestes independentistes per la visita de Felip VI

Gal·leria d'imatges de la concentració d'ahir al Pla de Palau

image_pdfimage_print

Uns pocs milers de persones es van concentrar ahir divendres al matí a tocar d’una Estació de França on el rei d’Espanya Felip VI i el president Pedro Sánchez van assistir a l’entrega de premis de la Barcelona New Economy Week.

Enmig d’un fort desplegament policial i un ampli perímetre de seguretat, els mandataris espanyols van participar en un esdeveniment sense la presència de cap autoritat de la Generalitat ni de l’Ajuntament. Més enllà de la crema de fotografies del monarca i del llançament de pols de colors a la línia policial, la concentració es va desenvolupar sense incidents remarcables. Alguns manifestants van ser identificats després de la concentració.

Article anteriorPer a un banc ètic, cooperatiu i europeu
Article següentEl Memorial Democràtic instal·la 11 peces Stolpersteine a Figueres per víctimes del nazisme
Alfons Cabrera Valencia
Fotoperiodista; escriu, també. Ha treballat a Catalunya, Kosovo, Irlanda del Nord, el Marroc, Espanya i Ucraïna, posant el focus (mai millor dit) en conflictes socials, polítics i armats.