Inici Actualitat Divendres, mobilització de l’ANC per denunciar la repressió exercida per l’Estat espanyol

Divendres, mobilització de l’ANC per denunciar la repressió exercida per l’Estat espanyol

L’Assemblea convoca aquest divendres una marxa de cotxes fins a Lledoners, seguit d’un acte polític a Manresa, per denunciar la repressió i la persecució que pateix l’independentisme per part de l’Estat espanyol. Aquesta setmana farà un any de la sentència del judici de l’1-O i tres anys de l’empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart.

Concretament, avui 14 d’octubre fa un any de la sentència del judici de l’1-O i el divendres 16, tres anys de l’empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart, que coincideix també amb l’any de presó del madrileny Dani Gallardo. Per aquest motiu, l’Assemblea organitzarà una mobilització per recordar uns fets tremendament injustos, antidemocràtics i que atempten contra els drets fonamentals.

Aquest divendres a la tarda, el punt de trobada serà a Lledoners entre les 18 h i les 19 h, on es donarà una volta a la presó. Tot seguit, a les 19.30 h es farà l’acte polític central a Manresa, en un espai que es comunicarà aviat.

Per arribar-hi, es faran unes columnes de vehicles que sortiran dels següents punts del territori: Aldea, Barcelona, La Jonquera, Lleida, Puigcerdà, Tremp i Vic. Tothom que hi vulgui participar s’hi podrà afegir des del punt més proper a aquestes columnes.

Article anteriorLlibertat presos polítics i exiliats
Article següentCatalunya participa en l’EAIE Community Exchange, la fira d’educació superior més important d’Europa