image_pdfimage_print

Acord per la Independència des de la seva fundació ha exposat la necessitat d’una candidatura a les eleccions del Parlament única i exclusivament creada per portar a terme el mandat del Primer d’octubre de forma unilateral.

Celebrem amb satisfacció l’aposta de l’Assemblea Nacional Catalana de fer seva aquesta responsabilitat.

Sempre a l’espera de conèixer la seva proposta política i confirmar o no si té les coincidències necessàries amb la nostra, creiem que si es dóna el cas i els seus socis aproven la proposta el següent pas per part de l’Assemblea hauria de ser generar les condicions necessàries per aglutinar tots els projectes semblants i confluir tots en una sola proposta, quelcom que la faria convertir-se en una opció guanyadora.

Publicitat

Tot i això si la votació dels seus socis no aprova la proposta, o inclús una vegada aprovada no compleix les condicions que per nosaltres són necessàries per portar a terme el projecte ens comprometem a continuar treballant des de la nostra humil posició perque el poble català pugui votar una llista apartidista i estrictament independentista a les properes eleccions al Parlament.

Signat per unanimitat per
Acord per la Independència i totes les associacions que en formen part.

Web: acordxlaindependencia.cat