Presentació del llibre dels 10 anys de Solidaritat Catalana per la Independència

image_pdfimage_print

Solidaritat per la Independència va celebrar el seu 10è aniversari el passat 2020, i per això s’ha elaborat un llibre de la trajectòria d’aquests 10 anys. La presentació tindrà lloc aquest dijous 17/03/2022 a les 19h al Centre Cultural La Farinera del Clot, (sala Teatre Jesús Concernau, 3a planta). Cal inscripció prèvia.

L’acte serà presentat i conduït per Roger San Millán, Secretari General de Solidaritat i Maria Teresa Sierra, Secretària de Formació de Solidaritat. També comptarà amb l’assistència d’Uriel Bertran i Alfons López Tena, ambdós exdiputats del Parlament de Catalunya per Solidaritat durant la IX Legislatura (16/12/2010 a 02/10/2012).

Article anteriorLa tragèdia autonomista (1977-2022)
Article següentLa contaminació lumínica de les zones urbanes afecta la qualitat del cel nocturn dels espais naturals protegits
David Folch
Llicenciat en farmàcia i en física per la Universitat de Barcelona. Col.laboracions amb el CTTC-UPC. 1r Premi i finalista al certamen Paraules a Icària per dues. novel.les de ciència-ficció