Un afer intern... si no fos
que..

written by Redaccidé Unilateral | 10 d'octubre de 2017
Falten uns minuts per 1’'inici de la intervencidé del President

de 1la Generalitat, Carles Puigdemont, davant del Ple del
Parlament de Catalunya, on declarara la Independéencia de
Catalunya.

Contrariament al que acostumen a dir els portaveus de
Brussel:-les, el procés catala, per a desesperacié dels
espanyols, atrau una multitudinaria i global atencid
mediatica, només cal tenir en compte les seglents xifres.

A més dels periodistes amb acreditacions permanents de
legislatura, el departament de Comunicacidé n’ha tramitat 938
més, de les quals 358 sén de professionals de mitjans
internacionals. Aix0 vol dir que, comptant els que ja tenen
acreditacidé permanent, passaran pel Parlament més de 1.000
persones vinculades als mitjans de comunicacidé. Aquesta €s una
xifra record en la historia del Parlament de Catalunya

A més dels mitjans habituals, també s’han acreditat mitjans
internacionals com sén:

ABC (AUSTRALIA)

ABC (ESTATS UNITS)
AGENCIA NOTIMEX (MEXIC)
AGENCIA TELAM (ARGENTINA)
AGENZIA VISTA TV (ITALIA)
AGENCIA ITALIA NOTIS
AKASHI AG. (JAPO)
ALJAZEERA (BALKANS)
ALJAZEERA (CATAR)
ALJAZEERA (UK)

ALJAZEERA INTERNACIONAL
ANADOLU (AG. TURCA)


https://unilateral.cat/2017/10/10/un-afer-intern-si-no-fos-que/
https://unilateral.cat/2017/10/10/un-afer-intern-si-no-fos-que/

ANSA (ITALIA)

ARD TV (ALEMANYA)

ARTE TV (FRANCA)

ASAHI SHIMBUN (AG. JAPO)
ASNERP

ASSOCIATED PRESS

BABEL FILMS (CANADA)

BBC

BERLINGSKE

BFMTV

BLOOMBERG

BLU RADIO (COLOMBIA)

BNR NIEUWSRADIO (AMSTERDAM)
CANAL + FRANCE

CBC CANADA

CBS

CHANNEL 1 RUSSIA

CHANNEL 4

CITYPRESS24 (ALEMANYA)
CLARIN (ARGENTINA)

CNBC (EUA)

CNN

DER SPIEGEL

DEUTSCHE WELLE (ALEMANYA)
DIARI SAGAT (NORUEGA)

DIE ZEIT (ALEMANYA)

DUTCH DAILY NEWSPAPER (HOLANDA)
EL SOL (PORTUGAL)

EL UNIVERSAL/MEXICO
EQUINOX RADIO

EUROVISION (SUISSA)
EXPRESSEN (SUECIA)

FOLHA DE SAO PAULO (BRASIL)
FOX TV

FRANCE 2

FRANCE 3

FRANCE 5



FRANCE PRESS

FRANCE TV

FRANKFURTER ALLGEMEINE
GETTY IMAGES (AUSTRALIA)
GLOBOMEDIA (BRASIL)

HBO

HISPAN TV

i24NEWS

IL FATTO QUOTIDIANO
IRISH TIMES (IRLANDA)
ISRAEL HAYOM

ITV NEWS (UK)
JYLLANDS-POSTEN (DINAMARCA)
LA 7 ITALIA

LA NACION (ARGENTINA)

LE FIGARO

LE MONDE

NOUVELLE OBSERVATEUR

LE SOIR (BELGICA)
LIBERATION

L’ INDEPENDANT

MEDIAPART (FRANCA)
MEDIASET

MERIDIANA NOTIZIE (ITALIA)
N1 TV (CROACIA)

NEW YORK TIMES

NHK (JAPO)

NIPPON NEWS NETWORK
NOVA TV (CROACIA)

NRC HANDELSBLAD (AMSTERDAM)
NTV (RUSSIA)

ORF (AUSTRIA)
POLITICO.EU

PRESS TV

PRESSENZA (ITALIA)
PUBLICO (PORTUGAL)

RADIO COLOMBIA



RADIO NACIONAL PORTUGUESA
RADIO NRK (NORUEGA)

RADIO PUBLICA CIUDAD DE BUENOS AIRES
RADIOFRANCE

RAI

REUTERS

REVISTA VISAO (PORTUGAL)

RF1 (FRANCA)

RTL (ALEMANYA)

RTL (HOLANDA)

RTP (TV PORTUGUESA)

SCOTTISH TV

TTV BELGICA

RTV SUISSA

RUPTLY

RUSSIAN NEWS AGENCY IZVESTIA
SBS NEWS (AUSTRALIA)

SKY NEWS

SUDOEST (FRANCA)

SVERIGE RADIO (SUECIA)

SVT TV (SUECIA)

TBS (JAPO)

TELESUR TV (AMERICA DEL SUD)
TELEVISA TV (MEXIC)

TELVISIO LATVIA (LITUANIA)
TF1 (FRANCA)

THE CHUNICHI SHIMBUN (JAPO)
THE TIMES

THE WALL STREET JOURNAL (EUA)
TROW (ALEMANYA)

TRT TURQUIA

TV ESLOVENIA

TV MEGA (CHILE)

TV ROMANIA

VOLKSKRANT

VRT RADIO TV BELGICA

W RADIO COLOMBIA



WASHINGTON POST
ZDF (ALEMANYA)
ZUMA PRESS (EUA)



