L’aposta de TVC pel contingut informatiu

image_pdfimage_print

TVC ha decidit suspendre provisionalment el programa A tota pantalla, de Núria Roca, com a mínim fins al novembre. La situació actual ha fet replantejar la graella matinal. Així, podem dir que tot el matí, fins al migdia, està dedicat a l’actualitat. Els matins, amb Lídia Heredia, es volia allargar fins a les 14 hores, però en els darrers dies, quan aquest programa acaba, a les 12 h, es connecta amb el canal 3/24 per si es produeix alguna notícia de darrera hora.

Després, el TN Comarques, amb Núria Solé, fa igual. Paga la pena afegir que aquest programa havia de durar 40 minuts i amb prou feina arriba als 20 minuts. I finalment, el TN Migdia ha passat dels 45 minuts als 60. I al vespre, després del TN Migdia d’en Toni Cruanyes, arriba sovint el Més 3/24, amb Xavier Grasset.

TVC aposta per la informació i, com acostuma a dir Toni Cruanyes, “donem prioritat al directe”. Una manera de fer, la de TVC, genial. Els informatius són el pilar bàsic de la cadena. Ho demostra l’audiència. Darrerament, s’està aconseguit un 40% de share. Una cosa, mai vista. Endavant, TVC, amb la informació. El país us necessita i us necessitem.

Publicitat